Merhaba , oğlum 21 aylık , mont bere atkı aldık zorda olsa atkıyı takacak inş .
Sorun şu ki dısarıya cikarken pantolon kilotlu corap giydiriyorum , ben içlik tarzı bişey arıyorum kar geldi gelecek , neredeyse her gün dışarıya cıkıyorum derse gidiyorum o da benimle beraber .
Hasta olsun da istemem ince kalıyor sanki böyle sadece .
Normal penye tayt alıp içine giydirmekmi
Yani ;
Kilotlu corap , tayt ,pantolon
Veya ;
Kilotlu corap, iclik , pantolon .
Içlik kullananlariniz varsa bana link veya aldiginiz adresi birakabilirmisiniz .
Teşekkür ederim canlarm ❤😽