Gece beslenmesini kesiyorum arkadaslar kararliyim
Son 4 gecedir saat basi uyanip emmek istedi
Emdikce gaz sorunu yasadik en son babasi aldi uyuttu benden hayir gelmedi cunku🤧
Dunden beri biogaia kullaniyoruz gaz cikarmada gelisme var daha rahat cikartiyor bu sorunu cozduk ilk asama buydu.
- asama gece beslenmesini kesmek olucak. Bugun 9da uyudu, saat 12de aglayarak uyandi su verdim bi yandan gaz cikardi daldi hala uyuyor. Bu gece meme vermemekte karafliyim cunku birazcik pispisla hemen dalicak eminim.
- Asama kismetse memesiz uyutma olucak bakalim. Gece beslenmesini kesebilirsem eger memede uyuma isini de kesmeye cok yaklasiriz demek oluyor bu.
Var mi yakin zamanda gece beslenmesini kesen? Azaltarak mi kestiniz yerine su vererek mi? En cok zorlandiginiz ne oldu🙄