Benim oğlum geçen hafta yataktan bas asagi düştü, hemen acile götürdük ilk 8 saat gözlemleyin dediler , tomografi emar önermiyorum,dedi.
bugün çocuk doktoru iyiki çekilmemiş radyasyon çok yüksek oluyor, ilk 24 saat önemliydi dedi. Allah’ın izniyle bişey yoktur,
Kusma, gözlerde kayma, uykulu hali ve iştahsızlık yoksa keyfi yerinde ise bişey olmaz dediler, çok zor Allah hepsini korusun 😔
Kafası şişmesdi
ama kızarıklık oluştu bebek vikisi aldık,
Uyutmadik oynattik oyaladik baktık, sizde gozlemleyin en az 24 saat dikkatli inceleyin ancak, dediğim gibi kusma uykulu hal değişik hareketler varsa öncekinden başka hemen götürün