Bu forumda derdimi bilen bilir gaz sancısı oğlumu artık mahvetmişti gece gündüz emer emmez gaz biriken ve saatlerce morarana nefesi kesilene kadar ağlayan bir bebeğim var kolik teşhisi kondu. Dün acillik olduk fitil verilince taş gibi olan karnı yumuşacık oldu birden uyumaya başladı. Gelelim bugün bu postu açma sebebime. Sabahtan bu saate kadar bebeğim hiç ağlamadı çünkü bir kaç yöntem buldum emme süresi de arttı çok şükür. Öncelikle doktor metsil diye bir damla verdi. Sabah zinco öğlen bu damlayı kullandım. Her emzirmeden sonra üstten gazını hoplayarak sırtını sıvazlayarak çıkarttım. Bir de burdaki bir arkadaşım sağolsun bacak masajı linki attı iki bacağını karnına çektirerek alttan da gazını emzirmeden çıkarttım. Her emzirmeden sonra on beş dk dik pozisyonda pış pış pıt pıt şeklinde devam ettim. Normalde saat birden akşam sekize kadar ağlayan bebeğim ilk defa uyanıkken oyun oynadı ve ilk defa deliksiz uyuyor 😍 Allahım inşallah metsilin faydasını her gün görürüm çocuğum ilk defa çok neşeli ve gülücükler saçıyor