Benim bebeğim 1 hafta 10 gün yapmaz. Bugün doktora da gittik rutin kontrolü vardı. Normal dedi. 4 aylığız. Mama alıyorsa sıkıntı olur rahatsız olur. Eğer rahatsızlık varsa bebeğinizde zeytinyağı içirebilirsiniz 4 damla kadar ben öyle yapıyordum. Ertesi gün bez taşmış oluyor ☺️☺️