mthnzbyd bebeğiniz nasıl oldu ? Postu yeni gördüm benmde bebğim epilepsi 3 tane ilaç kullanyrz biraz dirençli malesf bizimki. Ateş kesinlikle nöbet tetikliyor hastane bahçesinde sabahladıhımızı bilirim araba içinde. Enfeksiyonda tetikliyor nöbetleri dktra gtmedysenz bi tahlil yaptrmakta fayd var fitil olraak doktor bize paranox önerdi ama paranox s değil sdce paranox. Hastanede tedavimzde ateş olmasa bile cıkmasını onlemek için dolven verdiler surekli inşallah bian önce atlatırsınız