Gamze0677 Ben önemli değilim de kızımın burnu dolu daha 6 aylık napsam bilmiyorum serum fizyolojik yapıyorum bişey çıkmıyor ama fıkır fıkır ediyor nefesini çekerken arada öksürüyor bende öyleyim benden geçti sanırım 😓
Karakiz Gamze0677 hiriltisi varmi cnm oglum 1 aylikkn oksuruyodu abimizden gecmisti bennhava verdim fizyolojik serim fayda etmiyodu kaynamis su yada serumla buhar verdm gecenlerde de oldu iyle hirultusi vsrdi tekrar hava verdm gectim caydanlikda olur abimizin buhar nakinesi var oyle verdm 2 kere doktorumada dedim olur dedi hastaneler mikrop saten
FeriDeniz Gamze0677 çok geçmiş olsun. Doltorumuz serum fizyolojik bebek için ilk üç ay işe yarar, sonrası için burnunu açmakta yetersiz kalır, eczaneden bebekler için olan okyanus suyu al onu kullan demişti. Kullandık, çok iyi geldi.
Babe Gamze0677 emziriyorsaniz emzirme sıkliginizi artirin bence ben de 3 bucuk aylikken grip olmustum bebrgime gecti ben 20 gunde atlatamadim ama onu 2 kati emzirdim 2 gunde gecti
alisanindunyasi Gamze0677 eğer emziriyorsanız sütünüzden sağıp burnuna enjekte edin çok işe yarıyor bende nezle oldum arkadam bebeğimin de burnu genizi tıkandı hırıltı başladı nefes alırken serum fizyolojik denedik hiç açılmıyordu sütümü sağıp enjekte ettim 1 gün sonra geçti çok şükür