Bussraozknn ay en zor donemimdi 4. Ay. Kilo alımı bizim de o şekildeydi. Mama vermedim direndim. Meme reddi durumu de azalttı baktım. Bir kısır döngü. 4. Ay sonunda mamaya başladım. Karın tokluğu yönünden rahatladım. Fakat aşırı biberon sevdası başladı bu kez meme reddi arttı. Zamanla biberon azaldı meme arttı. Derken derken kendi kendine 10. Ayda biberini asla almamaya başladı. Meme delisi oldu. Ha o döneme gitsem kendime derdim ki, bunlar çok normal. Kafana takma. Meme istemiyorsa biberon alsın. Biberon istemiyorsa meme alsın derdim. Yani cnm mamadan çekinme. Memeyi de çok stres yapmadan unutturmamaya çalış tabii. Fakat bunları ne kadar planlasan da, patron bebekler karar veriyor. Sen stresinle kalıyorsun. Çok kafayı yemeden mama deneyebilirsin yani bence. Sma optipro tavsiyem bu arada. İçince kakasını tetikliyordu, ve gazlı bir bebek olmasına rağmen gaz yapmadı sma