Bizim doltorumız bebekler 6-7-8 de uyur sabah 5-6-7 de kalkar dedi. En geç 8 de yatırcaksınız demişti. Şimdi kızım alıştı 8 - 8:30 da uyuyor. Sabah da 6-7 de kalkıyor. Zaten şöyle birşey var. Büyüme hormonu gece 22:00ile sabah 05:00 arasında açken salgılanıyormuş. Siz bebeği 8 de tok bir şekilde uyutursanız hormon salgılanma saatinde acıkmış plur ve büyüne hormonu düzgünce salgılanır. Diğer türlü beslenmede dengesizleyor hormon salınımı azalıyor.