Nazz428 Evolvia mama kullanmaya başladık 1 haftadır..Kusması oluyo. Bazen su kusuyo bazen yoğurt gibi nadir de olsa mamayi kusuyor. Ama kaka sorunumuzu çözdü bu mama.. Sizde korkulacak bisi var midir. Su şeklinde kusmasi kafaam takıldı..
Ellliisa Nazz428 benim bebeğimin reflüsü vardı çok kusuyodu ve ekşi kokuyordu bizde kullandık ama bizde daha çok arttırdı evolvia mama şu an aptamil kullanıyoruz şükür sorunumuz yok kusması az az devam ediyo ama reflümüz kesildi ar’li mamaları dene belki kusmasını kesebilir
Nazz428 Ellliisa Bizde aptamil kullanıyorduk. Kusma yapmiyordu ama kakasini yapamiyordu.. Ar’lı mama nedir acaba bi marka falan mi
Ellliisa Nazz428 kusma olan bebeklerde ve reflüsü olan bebeklere kullandırıyor doktorlar hemen hemen bütün mamaların ar’li olanı var apamil ar kullanabilirsiniz normal formül mama oda