Glbahar Bebeğim 24 günlük oldu geceleri 1,5 saatte bir emzirmeye uyandırıyorum bazen kendi kalkıyor uykusu da çok önemli ne zamana kadar böyle devam etmeliyim?
Mavis34 Glbahar biz 2 aylığız 2 saatte bir en geç 3 saatte bir uyandiriyorum. Genelde 1.5 saatte kendisi kalkıp ağlıyor. Yarın kontrolde sorucam bakalım saat aralığı degisecekmi
SeninAnnenBirMelektiYavrm Glbahar sarılık riski geçene kadar. Geceleri 1 bucuk saat çok sık 3 saate kadar esnetilebiliyor
Aycnnnn Glbahar 1 Ay 4 gunluguz 1. Ay kontrolunde doktoru artık uyandırma o kendi kalkar dedi ki kalkıyor o yüzden ben uyandirmiyorum
papatyaannee Glbahar ben kırkı çıkana kadar 2 saate bir gece gündüz alarm kurmuştum doktorum öyle yönlendirdi kırkı çıktıktan sonra 3 saate esnettik şimdi 3 aylık mamada içiyor artık ben kaldırmıyorum kendisi kalkıyor mama daha uzun süre tok tutuyor
Guley Ben sarılık tehlikesini atlatincaya kadar alarm kurup uyandiriyodum yaklaşık 1 ay yani 21.günden sonra zaten geciyo doğum sarılığı sonralarda zaten acıkınca kendi uyandı hep
G01N Ben hiç alarm kurmadım hep kendi uyandı istedikçe verdim sarılık yoktu tabi hatta ilk gunlerdi alarm kurayım dedim annem kurma o kendi kalkar kızım dedi iyikide dinledim bence uykusunu bölmek uyku kalitesini düşüyor bebeklerin benim düşüncem bu tabii
Glbahar G01N evet uyku kalitesini düşünüyorum bende ben kalkmadığım zaman 3 saate kadar kalkmadığı oldu bende aç kalır korkusu var işte