Usraaa bizde yapıyoruz.. dönmeyi öğrendi artık şimdi de emeklemeye çalışıyor biraz olsun sürüne sürüne odanın içini gezmeye başladı evde pet şişelerden falan çıngırak yapıyorum renkli su koyuyorum gıda boyasıyla yapıp mercimek pirinç koyuyorum onları dizip oyun oynuyoruz eline alıp sallıyor farklı sesler öğretmeye çalışıyorum bazen onlardan da sıkılıyor 😃😃 ne yapacağımı şaşırdım 😀😀