Smrhls vala benm altımdakı bikaç gün öncesine kadar yakmıodu kombi yuksekte yanmasına ragmen 19.9 derece anca oluyodu ev zaten cocul hasta oldu hele gece daha soguk oluyodu bu at doğalgaz gecirecek gibi geliyor bakalm hayırlısı artık şimdi yakıyor sanırım nihayet 22 dereceyı gördük az daha yukseltirsem maaşı bırakcaz faturaya