YagizES 18 mayısta sünnet yaptırdık. Pipisi morumsu gibi birde yumurtalıgi hafif şiş gibi acaba normal mı. Yeni olduğu için böyle. Sizdede böyle olmuşmuydu 🤔 doktora gideyim mi acaba 😥
EmelArtun YagizES bende yakın zamanda yaptırım aynı belirtiler bizde de oldu sonradan geçiyor bizim doktorumuz watsaptan hep resim isteyip kontrol yaptığı İÇİN panik olmadım ben bu yüzden sizde imkan varsa doktorunuza sorun tabi ama normaldi
Deletedmom0340 YagizES bizde 17 Mayıs’ta sünnet ettirdik. İlk hafta morluk vardı ama geçti bir haftada. Ama doktorumuz morluk şişlik kabuklanma olabilir demişti.