Biri ne olur yardım etsin anneler 2 haftafır gümde 3-4 kaşık toplamda ne yapıyorsam onu yiyor günde 3.4 kaşık koca günde.. az emiyor arada sade meyve kemiriyor çok iştahsız bir sürü tarif yapıyorum yok kanı düşük çok iştahsız halsiz gözleri baygın baygın bakıyor artık depresyona girdim sürekli üzgünüm doktora götürcez 2 güne inşaAllah ama bir şey veriyorum ağzına saatlerce ağzında bekletiyor ben ne yapacağımı bilmiyorum 😭😭😭