Genel olarak büyüme atakları ile ilgili forumda yazılanları görüyorum. Anneler şöyle düşünüyor: 5. Haftamıza girdik atak haftasındayız gibi.. bu psikoloji ile çocukla ilgileniyor ve çocuk mutlaka etkileniyor bundan.
Ataklar tabi ki var ama her çocuğun farklı zamanda diş çıkarması, farklı zamanda büyümesi gibi sıçrama dönemleri da çocuğa özel bir dönemdir.
Yani demem o ki gidip uygulamalara boş yere para vermeyin, sadece çocuğunuzu gözlemleyip onu dinleyin 🤗