Talhanin_annesi kolik gaz demek değil, huzursuz tedirgin korkak dış dünyaya adapte sorunu olan bebek,
Bağırsakları kendi üretiyor gaz, kendini kasan rahat olmayan. Yoksa normal bebek olup sadece gazı olan bebek kolik değil,
6 ay da düzeldi oğlum yeni yeni
Uyarana fazla tepki veriyorlar, ses ışık koku, yabancı
Güvende olmak istiyorlar ya meme de yada kucaginizda omzumuzda uyumak,
Gaz damlaları da sab simplex ve biogia bağırsak düzenleyici alarm kurup verdim 6 ay, sıcağa yakın kovaya soktuk çok iyi geliyordu, beyaz gürültü ve kundak da kriz anlarında etkili, birde dediğim gibi uyarana fazla maruz kalmamalı,
Siz sakin olmalisiniz , ama maalesef yanınızda anneniz eşiniz dostunuz varsa yardımcı olurlarsa, siz de rahat edersiniz oğlum ilk 4 ay devamlı ağladı sonra azalmaya başladı 6. Ay düzeldi çok şükür bundan sonra daha iyi olacak allahin izniyle. Böyle yazdım ama 22 kg verdim bu süreçte, çünkü devamlı ağlıyor acaba bı rahatsuzligini var diye 10 15 Dr götürdüm, kendim dert edindim ve devamlı kucakta olduğu için çok zordu , hala zor bı bebek çünkü huysuzlugu mizmizligi kalıyor ama çok şükür Allah acılarını göstermesin, çoğu 3 ayda ama 4 ayda biter dedi Dr bizim 6 ay sürdü
Sizinde inşallah tez vakitte nerde varsa düzelir