Meal ikisinide kullandım. Arifoglu bence gaz için daha iyi anason vs olduğu için. Her gün iki fincan içiyordum bebeğim gazını kolayca çıkarıyordu. Tadı güzel. Humana da süt yapmıştı ilk etapta kullanmıştım ama çok bereketsiz bence hemen bitiyor 😅 herkesin bünyesinin farklı olduğunu unutmamak lazım tabii..