Mlktrhn yok cok şükür sağ salim gidip geldik ben doktoruma danısarak gittim denize sokabilirsin dedi denizdeki minerallerden faydalansın ama havuza sokma dedi denize yavas yavas alıstırarak soktum ilk basta kıyıda tabıkı kafasında sapkayla oturduk ayaklarımızı soktuk sonra yavas yavas göğsüne kadar soktum ilk baslarda irkildi ağladı ama sonra suyu cok sevdi denızde cok uzun süre tutmadım 10 dakıka maksımum 15 dakıka denızden sonra hemen denızın tuzu üzerınde kalmasın diye sahıl kenarındakı duslarda ılık suyla vucuduna su tuttum genelde saat 15.30dan sonra cıktık yada sabah erken saatlerde gittik denize. Güneş ışığına direk olarak cok maruz bırakmayın. Tatil bölgeleri malum cok sıcak olabildiğince ince giydirin ve poposunu sık sık havalandırın pişik olmasın sahılde cok kalıcaksanız size tavsiyem sütünüzü sagarak gidin benım oğlum tuzdan dolayımı yoksa deniz kokusundanmıdır bilmiyorum denızden cıkınca emmek istemedi bende sütümü sağdım öyle verdım. Tabi sizin cocugunuz emedebilir huy meselesi sanırım biraz bu ☺️ Aklınıza takılan soru varsa sorabilirsiniz ben cok rahat bi tatil gecirdim