Umutunannesi_65 Iyi akşamlar kızlar ben doğum yapalı 1 ay 15 gün oldu. Ama daha doğru düzgün lavaboya çıkamıyorum çok rahatsız oluyorum. Ne yapsam geçer bu durum çok kötüyum. Lütfen yardımcı olun.
TheBaby Umutunannesi_65 Canım doktor duphaloc vermedimi hastaneden taburcu olurken. O hemen düzene sokuyor. Valla duphaloc reklamcısı gibi oldum son 3 gündür🤣 Konu hep kabızlık
Umutunannesi_65 TheBaby verdi cnm. Ictim gayet iyiydi. Sonra ztn bir iki kaşık kala unutuyordum içmeyi. Akşam bir kaşık içtim afedersin hala bisey yok ya çok zor durumdayim:(:(
TheBaby Umutunannesi_65 Onu düzenli kullanmalısın. Saat kur unutma. Yani çözümü zaten elinin altındayken çözümler arıyorsun.
Umutunannesi_65 TheBaby canım diyorum ya içiyordum zaten öyle bir iki kaşık kala unuttum dün gece içtim ama işe yaramadı
Umutunannesi_65 denizoykumm Onu da içtim aynı bugün yine icicem İNŞAALLAH düzelir ya sinir oluyorum artık