aysedemirtas Betbet benim de oğlum uyurken dönüp yataktan yere düşmüştü insan o an çok kötü oluyo ve kendisini çok suçluyor. Çok geçmiş olsun size
YagmurElamm Betbet canım boyunu geçmeyen yükseklikten düşerse sıkıntı olmaz diyo doktorlar. Benimkide 2 defa düştü ondan çok ben ağlamıştım 😕
Findikkurdu Betbet az once dustu 😒 sakin olun vucudunh kontrol edin bence kusmasi ve uyumamasi gerekiyor
guel2604 Betbet dün benimde basima geldi.. banyonun yerine 2 dakika pas ps sermeye gideyim dedim. Koltuga birakmisdim. Sonra güm diye bir ses duydum ve Oglumun o aglayisi 😓 aklimdan cikmiyo o aglamasi.. kosa kosa yanina gittim ve sirt üstü yerde buldum hemen kucagima alip sakinlestirmeye calisdim.. gercekden cok kötü bir durum . Allah yavrularimizi korusun
Betbet aysedemirtas varya allahım cok kötü oldum. Elim ayagım nasıl titredi. Buda oyun halısından döne döne düstü. Bişey olmadı mı dimi bebişinize
aysedemirtas Betbet yok çok şükür sağlıklı bir tek anlı kızarmıştı onun için de ananemden öğrendiğim kadarıyla katı yağ sürdüm oda geçti. Allah a emanet bebeklerimiz
Betbet YagmurElamm oyun halısıyla koltuğun üzerinde oynuyordu halıya düstü cok sükür bişey olmadı hemen kucakladı aldım ama beni görsen panik
Asafff__ Betbet cok gecmiş olsun ama koltuğun üzerine degil yüksek hiç bi yerde tek bırakmayın hareketli oldugu aylar basladı çünkü bi anlık oluyor hemen dönüveriyorlar
Hy40 Benm minnak da oyun halısını kanepenin üzeirnde oynuo oyun halısı da kaygan gerçi ince bir örtü örtüyorum kaymasın die birde kanepenin kenarına Sandalye koyduM düşmesine engel olmk için sizde öyle yapabilirsiniz.Rabbim daha kötüsünden korusun
Betbet Karadut benimkide biraz agladı hemen sustu. Doktora falan götürmedi ama Bi sorun yok gibi gözüküyo
Egecim Betbet 2 aylıkken koca koltuktan düştü hala aklım almıyor dönemiyordu hala dönemiyor ve sadece ellerimi yıkamaya gitmiştim. Çok şükür bişey olmadı ama aklım Çıktı
Yagmur12 Betbet benimkisi 1 buçuk aylık düştü ödüm koptu korkudan eşimede söyleyemiyodum sonra üst üste fışkırarak kusmaları oldu doktora götürdüm tomografi çekti hiçbişey çıkmadı çok şükür
Nimiko Betbet daha arefe gunu yasadık aynısını doktoru aradım ilk Bı saat içinde iki kere kusarsa getır dedı şukur kusmadı inşallah sızde de Oyle bışey olmaz
guel2604 Betbet yok canim cok sükür hic birsey olmadi, her ihtimale karsi yine Doktorunu aradim ama .. Keyfi felanda baya yerindeydi .. Rabbime sükürler olsun. Ama birdaha ASLA yüksek alanda yalniz birakmam
MuhammedAmine Betbet benim oğlum 3 aylıkken düştü yüksek değildi düştüğü yer ama ben acile götürdüm film çekilde çocuk cerrahisi bölümüde götürdüm çok şükür birşeyi yoktu ama ben sanırım 1 hafta ağladım
Betbet MuhammedAmine gecmis olsun cok kötü birsey gercekten. Ben gece uyuyamadım ona bakmaktan acaba bişey mi olur DİE. Doktora falan götürmedi ama bişey yok gibi gözükğyo
Egecim Betbet yok olmadı çok şükür Bide inadına yatıp uyudu gündüz uyumayan cocuk uyandırdım geri uyudu falan korkmuştum
MuhammedAmine Betbet 2 gün takip et demişlerdi bana kusma ateş davranışlarında gatklılık görürsen uyumadıpı saatlerde uykuya meyilliyse tekrar getir demişlerdi