Mirabaharr Suan bebeğimi emzirdim gecenin dördü gece lambasını açtım göğsümü sıkıyorum süt geliyor mu diye 😂 demek her panik anne bunu yapıyormuş🤗 inşllah her annenin sütü evladına yeter şifa olur
Hge_56 Songena19 zaten göğüs şişmesi içmediği içindir. Sürekli uyuyor ve ememşyor. O sütü sağın çay kaşığı veya enjektör ile verin. İlla sarılık olmasını beklemeyin. Göpsünüzde mastit olmasın. Şişer ağrı yapar. Benim 3. Bebek ona rağmen acemilik çok oluyor 😃