Songena19 ilk zamanlarda ben de sizin gibiydim, oğlum hep uyuyordu, acile gidip bebişimin hep topuklarını deldirttim korkudan ama bir şey çıkmadı şükür. İlk günler bebeğiniz heeep uyur, çok uyur ki çok şanslısınız ki uyuyan bir bebişiniz var🥰 aynı zamanda bebeğinizin midesi küçücük, içebileceği 5-10 damla süt, siz iki saatte bir emzirmeye devam edin. Emerken uyuyakalıyorsa eğer ıslak mendille topuklarını silin, avuç içlerini ovuşturun. Zorda kaldığınız yerde elle sağım yapıp kaşıkla bebeğinize içirmeye çalışın. Ve bezlerine dikkat edin. İlk kırk gün boyunca, her gün 1 adet bozuk para büyüklüğünde kakalı bez çıkarması bebeğinizin doyduğunu gösterir.