Kızım 39+2 de doğdu 56 günlük bugun.
40 haftaya göre de 51 günlük oluyor.
Kızım 3 gündür hep memede kalmak istiyor. Bir süre emdikten sonra mızmızlanıp geri çekiliyor sonra tekrar tutmaya çalışıyor.
Gazı yok. Devamlı ağlıyor. Yerine bırakamıyorum. Gündüz uykularından sıçrayarak uyanıyor. Zor dalıyor. Uyurken bile devamlı uyanıyor. Şu 3 gündür daha şiddetli ağlıyor. 😔 Hesaplsdığımda daha atak haftasına 2 gün var diyr gösteriyor nedenini anlamıyorum. Ağlayacak hiçbir neden yokken ortalığı yıkıyor