Herkezin bebegi çok farkli sakın takma kafans doktora bak sen benim bebgm de 2 aylık 3900 4000 kg arasında herkez ay emmitormu fln ypyor anca bukdr nplm doğduğunda 2700 du o yüzden uzlme çünkü yorumlarda hep fazla kiloda bebek var kıyas yapma uzlme bn yapyorum gereksiz sağlıklı olsum zyf olsun oda büyür bir sekilde