Ogulcan Eslem1907 abim baya zarar etti canım bi Yandan sevindim bu pahalılıkta zam zam zam en azından fiyat düşer bir yandan da çok üzüldüm insanlar zarar etti insanlar paralarından artırıp zaten birikim yapamıyordu en azından dolar katkı sağlıyordu
Eysar Eslem1907 dolarda güzel gidiyordum sonra elim durmadı altın altım almaz olaydım orda kaybım fazla geri dolara döndüm bende sabırla beklemedeyim
UrassAnnesi Az bir param vardı dişimden tırnağımdan artırdığım bir gün önce yatırdım altına neredeyse yarı yarıya zarardayım 😔
Umii Eslem1907 bir cok kisi zarar etti ama ben kredi cekip dolar altin filan almayi dogru bulmuyorum riskli seyler her an hersey olabilir uzun vadede kar ettirir boyle kalmaz keske kalsa ama hersey ates pahasi oldu bu lanet dolar yüzünden
bombacimulayim Yoorennn daire satışımız olmuştu nakitte durmasın dolar yapalım dedik. Yaptıktan 10 dk sonradan dolar düştü😀
sarmaliklahana Eslem1907 ayyy evet dövize yatıran cok var ya 🥴 ben 2 sene önce o hatayı yaptı bir daha asla yatırım yapmam euro dolar dedim 😄 uzunn vadede olsa garantisi ve getirisi cok yok yok ki ya 🙄🥴
Hbbadgzl Eslem1907 almasaydı kar edicem diye böyleleri yatıra yatıra TL değersizleşti sonra da herşeye zam geldi dolara Euro’ya yatırım yapanlar yüzünden ekonomi bu hale geldi. Yazık onlara da. İşte herşeyin bi sonucu var Buda ders olsun
Yoorennn bombacimulayim saglık olsun üzülmeyin bende zamanında çok üzüldüm çok stres yaptım ama tevekkül edince Allah bir yerden alıyor bir yerden veriyor😊
bombacimulayim Yoorennn yoo üzülmedim çok. Ülke batıyor benim 3-5 kuruşum gitmiş çok mu. Fiyatlar düzelse yine gam yemem ama bu gidişle dolar ve altın tekrar eski haline gelecek . Benden söylemesi
Sedaaslan 700 lerde almıştım eşime dedim bozdur diye dahada artarsa dedi şimdi pişman 50-60 zarardayım