Zeyha Ben hasta olmuştum sağuk algınlığı çok ateşim çıkmıştı doktorum parol içebilirsin demişti mastit vardı bir de ikitane birden iç demişti ateşin düşmezse ılık duş al demişti sürekli bir doktorunuz varsa mesaj atıp sorum benim doktorum bana bu şekilde önermişti hamilelikte bile parol içiyorduk bir tan parol içip eklem yerlerinizi başınızı ıslatın acil şifalar