bayanlar hayirli aksamlar nasipse martta 2 ci dogumum olucak kizim subatta dogdu martta yari yaz yarısı kış derler nasil alicam nasil giydiricem cok ikilemde kaldim 1 tane hastane seti aldim alt ust takim aldim bi tane 2 tane tulum aldim zibin aldim yenidogan kisa kol aldim uzun bulamadim ama uzunda alicam daha ne alabilirrim ne kadar alsam yeterli olur 2 ay sonra yaz geliyo ikilemde kaldim ben