Hanımlar bebeğim doğduktan sonra 15 gün yoğun bakımda kaldı. Bu süre zarfında antibiyotik verildi. Hastaneden çıktıktan sonra büyük tuvaleti hemen hemen her bezinde oluyordu. Sonra birden tuvaletini yapmamaya başladı. Önce 3 gün yapamadı, sonunda yaptı. Sonra 4 gün yapamadı, sonunda yaptı. Derken tam 1 hafta tuvaletini yapamadı. Sağlık ocağında lavmanla yaptırdılar. Ve malesef tekrar 1 hafta yapamadı ve gene lavmanla yaptırdılar. Hastaneye götürdük röntgende bir problem görünmüyor. Tahlilleri de temiz çıkıyor. Doktor sadece bağışıklığı biraz düşük dedi. Gaz ilacı olarak maflor kullanıyorum. Sokol çözelti diye bir ilaç verdi ama onu da içiremiyoruz, tükürüyor. Bugün tam 9 gündür yapmıyor. Kayısı kurusundan marmelat yaptım sulandırdım 10 ml kadar içirdim karnını biraz guruldattı ama gene yapmadı. Ne yapacağımızı şaşırdık. Bugün kendi kendine yapamamasının 23.günü oldu. Benzer durumlar yaşayanlar nasıl çözdünüz ne olur yardımcı olun bize😔