Kızlar çok zor bir dönemden geçiyoruz. 3 ay 27 günlüğüz ama 1 haftadır bebeğimi tanıyamaz oldum. Asla uyumuyor (kucağımda dalıyor beşiğine koyar koymaz gözlerini açıyor) meme desen aslaa almıyor lütfen biri bu durumun geçici olduğunu söylesin psikolojim alt üst olmuş durumda 😢