zhrayca2001 biberon ile verirsen uyutursun tabiki canım, bir tatlı kaşığı koyup 100cc ye gelene kadar ılık su koyup iyice karıştırıyorum. Kullandığım biberon da 125 cc olanlardan. Hem senin içinde iyi olur, çay vermediğin zamanlar da sütünü sağıp biberonla da verebilirsin senin için de biraz kolaylık olur