TheBaby Miniklerinannesi0620 Evet 2 ay kullanmıştım. Güzel. Aloe veralı olanı çok sert ama onu almayın
Miniklerinannesi0620 Seymao Kalıpları nasıl kızım 10 buçuk kilo 4 numara dar gelir mi acaba 7 14 arası yoksa 5 mı daha iyi olur ki
Fatmaaa_klnc Aloe veralı olanı kullanıyorum oğlum 15 aylık sızdırma vs hiç olmadı bugüne kadar çok memnunum
Fatmablmt-33 Aleo verali olanı almayın ben denedim memnun kalmadım. Ama diğeri güzel ve hala kullaniyorum sızdırma yapmadı hiç
Miniklerinannesi0620 Fatmablmt-33 Beden nasıl kızım 10 buçuk kilo 4 mu yoksa 5 mı daha iyi olur acaba
serebro Miniklerinannesi0620 kalın bir bez. Fiyatı çok uygun hep bakıyorum bakıyorum ama almadan çıkıyorum. Kalın ve biraz pişik yaptı. Ama bebekten bebege değişir. 10.5 kg bence 5no alın
Miniklerinannesi0620 serebro 5 numara alayım gelişim de sürekli bebekler zaten inşallah pişik yapmaz aylardır pisikten şikayetçiyiz zaten kullanmadığım krem ilaç kalmadı
Kubrayusaberk Aleo veralıyı aldım daha iyisi die ama sivilce yaptı oğlumda bide cok sert bir bez ama sızdırma ypmadı o yönden güzel..bende normal olanını merak ediyorum aslında farkı varmı daha mı yumusakdır
Miniklerinannesi0620 Kubrayusaberk Bezler malum aldı başını gidiyo bnde görüyorum ama cesaret edemiyorum bez az kaldı bnde almak istiyorum
Kubrayusaberk Miniklerinannesi0620 sormayın bende o yüzden bi denemek istedim cevremde memnun olanda cok fazla..ebebek indirim kodu geldi normal olanından bi deneyim diorum bende sizde bi az paket alın deneyin hatta geri alıyorlar bezi bi sorunla karsılastıgınızda ben ilçede oturdugum için geri iade edemedim elimde kaldı pişik vs sorun oldugunda
Miniklerinannesi0620 Paradiseeeee Sleppy bio natural normal sleppy BİM’in a101 in Molfix hiç biri iyi gelmedi şaştım kaldım bnde
serebro Paradiseeeee sleepy de çok dar kalıp ya başka bezle karsilastirinca bariz 1 parmak fark var. Valla çocuk bezden kurtulacak ben hiçbir bezi begenemedim prima hariç o da zaten aşırı pahalı 😅