Meryyyk hayırlı olsun bebeğiniz anneliğiniz. İlk 10 gün bebek ağlaması açlıktanmış. Ben emziriyodum damla damla geliyodu. Eve çıktığımın gecesi ne yaptıysak susturamadık sağdım sütü anca bir çay kaşığı kadar gecenin üçünde mama aradı babası yeyince sustu uyudu. Aman dikkat edin stres yapmayın sütünüze odaklanın ama yoksa da mama vermekten çekinmeyin bence sarılık olmasın.