eylul_asel 20 gün önce 2. Sezeryan oldum bir buçuk yıl arayla sol tarafimda dikiş te şişkinlik var sertlik ve çok ağrıyor içten sanki daha yeni ameliyat olmuşum gibi uzaninca kalkamıyorum sol tarafima yatamıyorum neden olabilir henüz doktora gitmedim 😔🤦
Doga0812 eylul_asel git hemen bende sezeryan oldum 14 gün önce. Sağ tarafta siyahlı var nedense gideceğim bakayım neymiş akrabam iltihap toplamış bende tırstım yaa
Mysunshines17 eylul_asel Ben ilk kez sezeryan oldum ama bence söylediğiniz şey normal..İlk bir hafta benimde inanılmaz bir şekilde dikis bolgesind yanma ve ağrı şikayetim vardı haliyle deri üzeri de şişti.Eger dikis bölgesinde akıntı kanama ve koku yoksa sıkıntı olacağını sanmam.Zateb sezaryen sonrası ilk hafta kontrole çağırılır gitmediniz mi
Deletedmom454 Doktora git canım bazen orda kistik durumlar olabiliyomuş benim kız kardeşimin başına geldi bende ordan biliyorum
Deletedmom454 eylul_asel Ya benim kardeşiminde 2.sezaryenden sonra çıkmış öyle bi şey ödem demişti doktor ama kistik bi durummuş bizde sonra başka bi doktordan öğrendik ama nasıl olduğu konusunda bi bilgim yok