Zeyha Ne yapacağım asla içmiyor ağzını kitliyor zorlayınca nefesi kesilircesine ağlıyor için acıyor ya
cekoslavakporseleni Zeyha şırıngayla az az sıksanız yine de içmiyor mu? Ağzını açmasına da gerek yok ucunu hafif dudaklarından içeri sokup minik minik sıkın
Sedaates16 Zeyha Ben oğluma icirirken yanımda sevdiği bir yiyeceği bulunduruyorum onu verir gibi yapıp ağzını açınca ilacını veriyorum hemen yada bir iki kaşık yoğurt çorba gibi kaşıkla verilen şeylerden verip sonrasında şurubu veriyorum
Ccansuu Zeyha ben kaşıkla su veriyorum oyun gibi yapıyordum bir yandan da çizgi film açık suyun arasında da antibiyotiği sıkıştırıyorum hemen 😀allahtan geçti içiyor artık büyüdükçe
Deletedmom454 Valla aynı durumdayız ben bi de bugün hava vermeye başladım hava bitene kadar kesintisiz ağladı
Zeyha Sedaates16 Bide yemek yese ya temelde zorla yediriyorum ki hasta olduğu için hiçbişey yemek istemiyor ya
Sedaates16 Zeyha Yemeyen bebek zor gerçekten neyse inşallah en kısa sürede iyileşir iştahı da açılır her bebek bir olmuyor demek ki 🧡
Kevseryldz Zeyha benim bebeğim antibiyotik verdiğim an kusuyordu mamasına kattım. Dr a sordum çok tercih etmiyoruz ama mecbur kalınca kustuğu için yapacak bişey yok iyi yaptın dedi
eceunverkanra Zeyha Ben de ilaclarini vitaminlerini siringayla iciriyorum. Babasi tutuyor yatiriyor ellerini tutup yandan basiyorum sonra da kendimi iskenceci gibi hissediyorum🙈 baska bi yontem bulamadim maalesef
Zeyha eceunverkanra ee ağlıyor genizine kaçıyor bu sefer babasıda bende çok şeyiz ya yapamıyoruz offf
eceunverkanra Zeyha Agzinin yan tarafindan mi veriyorsunuz oyle oldugunda agzinin icine yayiliyor once sonra yutuyor. Direkt verince ben de genizine kactigini farkettim
Kahvegerek Zeyha bardağa koyup pipeyle veriyorum ben öyle içiyor ama kaşıkta hemen anlıyor. Daha küçükken şırınga ile veriyordum
elmaliturtam Zeyha şırınga ile Ya da meyve suyuna falan katsanız bizimki de içmez meyve suyuna katıyoruz.