Esrvl malesef şuan ne kadar olduğunu bilmiyorum ben yaklaşık 2019 du sanırım 750 TL ye almıştım Arçelik şükür hala sorunsuz kullanıyorum ama şimdi herşey çok uc noktada 2 sene önce 4 bine aldığım TV olmuş 12 bin 3 e aldığım klima olmuş 10 bin marka aynı bu kadar kısa zamanda bu kadar yükselmesi Allah vijdan versin ne diyim hadi LG ve Samsung bu cihazlar ama Arçelik yerliyiz diyor yerliyi yiyor resmen