Malum havalar soğuk parka bahçeye çıkamıyoruz. zaten sitede oturmuyorum malesef bir apartman dairesinde oturuyorum o yüzden bahçede yok. Ben çalışıyorum zaten 4e kadar yokum annem bakıyor oğluma hafta ici. 21 aylık. Bütün gün sıkılıyor çocuk eminim yani. Oyuncaklarla aslaaaa oynamıyor zaten yüzüne bakmıyor. Oynasa bile en fazla 3 dakikadır. Sürekli sehpa tepelerinde, masada, lavaboya falan çıkmaya çalışıyor sandalyeyi taşıyıp , suluğundaki suları döküyor her yere falan garip garip şeyler 😂 biz bu çocuğu nasıl oyalayabiliriz allah aşkına söyleyin var mı fikriniz?