1995 Hiç bebeğimle uyumadım ,18 aylık hasta olduğu zaman belki bir iki gece o da bir kaç saati geçmemiştir.İkizlerim 4 aya kadar bizim odamızda beşikleri de uyudu sonrasında da kendi odaladinda uyumaya başladılar.Su an 18 aylıklar ne uyurken ne de uyku sırasında bizi istemez aramaz kendileri uyurlar,böylelikle hem onlar kaliteli uyuyor hemde..Diğer taraftan bebeğin psikolojik gelişimi içinde önemli bir adım diye düşünüyorum