Merhaba kızlar bebeğim iki gün önce yanakları pembeydi bu sabah süt içti hepsini cıkardı birden bir iki saat sonra kahvaltı verdim herzaman ki rutinimiz tabi bi parca yumurta verdi onuda cıkardı iki saat sonra artık mide boş balgam attı sadece ama karnı ac yemek istiyor ama kusuyor yavrum kanaklar burun cene kıp kırmızı masallardan fırlamış gibi😌doktara götürdüm kan hemogram baktı üstmüs dedi yolladı bundan bi hafta öncede balgam öksürügü vardı saglık ocagıda alerjisi var demişti alerji ilacı kullanıyordum zaditen diye kafam cok karısık özele götürdüm bu arada bi el atın kızlar varmı başına gelen