Okaydogan canım hiç alakası yok batma gibi falan hiç bi sorun yok dün adet sancısı gibi sancm vardı bugün oda yok çok şükür kanamada sadece hafif bi leke geldi kaynanamda olmadi kayma içinde takan ebe ağır kaldırma dedi bide konstrollerini yaparsan %99 koruması dedi ayriyetten doktoruma sordum ek korunmaya gerek varmı diyo %1lik bi ihtimal hamile kalma şansı dedi ben önermiyorum korunmayı gerek yok sprail iyi koruyor dedi