Elifcik 20 gün önce Doğum yaptım son 1 haftadır daha da uzun olabilir idrar kaçırdığımı farkettim özellikle idrarımı yapıp kalktıktan sonra oluyor her seferinde bu durumu yaşayan var mı geçici bi durum mu beni çok rahatsız ediyor
denizzzz95 Elifcik Bir süre benimde oldu gebeliğin son aylarında başlamıştı 1 ay kadar ara ara devam etti sonra geçti canm
Denizfdn Elifcik bı sure benimde oldu geçti canım hatta doğum sonra sarıl sarıl isedigimi biliyom eşim zor yetisyodu bana saolsun ağlıyodum üstümü degistiremiyom diye 2.ci doğumum zor geçti
Elifcik denizzzz95 inşallh benim de geçicidir ya çok kötü bi durum sürekli çamaşır değiştiriyorum pedde kullanmak istemiyorum
Elifcik Denizfdn o derece mi ya çok geçmiş olsun benim bi kaç damla oluyor bazen biraz daha fazla ilk Doğumum normaldi bu Sezeryan bunda oldu