Burcu198906 4.ay atak ayı meme reddi yaşamanız normal oğlum 5.5 aylık ama premature geriden geliyo. O redleri bu ayda yaşıyoruz emmek istemiyo olmayan dişiyle ısırıyo. Sağımla emzirdiğiniz aynı değil asla. Memeler sağıma alışkın olmadığı için. Stres yapmayın. Uykuya geçişte,tam uyanmadan emzirmeyi deneyin❤