Tombikdonerartikcokpahali Baby turco 4 numara bez satan istanbul’dan annelerim var mı 🙏🏻 fiyatlar aşırı aşırı artmış 🤦🏼♀
Kuzeyin_annesii Tombikdonerartikcokpahali canım ya vallaha bende şimdi baktım bütün bezlere zam gelmiş. Dolar euro düşüyor ama hala her şeye zam
123huma Tombikdonerartikcokpahali yakınınozda çağrı market varsa bakın ben yeni aldım 120 adet 79 liraydı en uygun oraı
Kuzeyin_annesii Tombikdonerartikcokpahali vallaha öyle ya, şaka gibi. Düştüğüne sevinelim mi üzülelim mi bilemedim. Sürekli takip ediyorum bez fiyatlarını baby me bile adet fiyatı 1.29dan 1.60a çıkmış 5nosu. Artık hangisi ucuzsa onu kullanıcaz
123huma Tombikdonerartikcokpahali rica ederim ben hep alıyorum internetten bile ucuz orda özkuruşlar diye bir market var birde anadolu yakasında oradada uygun oluyor yakınınızda varsa orayada bakın
Minikkkuss Kayseri’deyim 4 numara 120 tane gönderebilirim 240 almıştım ama ebatı biraz küçük geldi hepsini kullanamıycam
Tombikdonerartikcokpahali Minikkkuss Ne kadara gönderebilirsiniz birde kargo falan oluyor ya o yüzden İstanbullu tercih etmiştim
Tombikdonerartikcokpahali Kuzeyin_annesii Ya aynenn öyle bim a101 bezleri maalesef pişik yaptı. Tercihlerimi ondan yana kullanamıyorum🤦🏼♀ işimiz zor geçim daha da zor
Kuzeyin_annesii Tombikdonerartikcokpahali bende Bi soffio deneyeceğim. 4 küçük geliyor 5 büyük 4+lar daha pahalı of of 😪 yakında çaput bağlıcam herhal 😂