Gunesmerve benim kızımın da yüksek çıkmıştı, tekrar kan verdik normal çıktı. Telaş yapmayın. Doğumdan sonra antibiyotik kullanmıştım ben, emzirdiğim için o neden olmuş olabilir demişti doktorum. Hemşire de böyle olabiliyor şimdiye kadar 2. göndediğimiz hiç bir test sıkıntılı çıkmadı demişti.