Kızlar iyi aksamlar ben de mi 6 akıllı bileklik var haftanın 3 günü kardiyo iki günü yürüyüs yapıyoruz kardiyo hoca esliğinde oluyor. Telefonla eslestirdim. Bugun 1 saat yürüdük bileklikte kalori 400küsür telefonda adım sayar uygulamasında 250küsür kalori yakmış gözüküyor. Tereddütte kaldım simdi hangisi doğru? Kullanam var mı acaba