Merhaba, kızım 13 aylık, 5.ayına kadar günde 3 kere kaka yapıyordu, sonra noldu bilmiyorum 2 3 günde bir yapmaya başladı, sadece anne sütü aldığı için normal diyorduk, ama 1 aydır ek gıda veriyorum tamam az yiyor ama yine de 7 gün yapmaması normal mi?? Rahatsız değil karnı çok şiş değil, kakası hiç katı olmaz ancak bu durum çok rahatsız etmeye başladı. Doktorum duphalac verin diyor ama kızım içmiyor ısrarla reddediyor, çok zorladım. Bunu yaşayan var mı aranızda?? El gıdaya nie geç başladı demeyin doktorumuz öyle uygun bulmuştu🙄