Gzmk merhaba, ben kullanıyorum tekli olanını. Kullanımında cok sorun yaşamadım ama lansinoh deneme fırsatım oldu. Almak istersen rahat bir sagma için bence lansinoh almalısın. Tabi bir tavsiye. Arada cok fiyat farkı da yok zaten. Daha yumuşak bir çekim gücü var. Ağız kısmı daha geniş memeyi daha iyi kavrıyor bu yüzden. Tavsiyem lansinoh 👍🏼