Merhabalar aranıza yeni katıldım, happy momdan geliyorum 🙋🏼♀️ 2 gün önce spinal sezaryen ile doğum yaptım, sütüm bugün gelemeye başladı. 2 gün meme ile beraber mama verdim bebeğim aç kalmasın sarılık olmasın diye. Memeyi bugün daha yeni kavramaya başladı ve hiç memeden ayrılmak istemiyor. 😇 Bugün hiç mama vermedim her ağladığında meme verdim emdikçe uyuyor ama ben anlamıyorum sürekli meme istediği için bebeğim doyuyor mu aç mı tok mu bilemiyorum. Nasıl anlarım doyup doymadığını? Mama vermeli miyim arada? Sütüm arada bir mememden su gibi akıyor arada bir de damla damla akıp çoğalıyor. Yardımcı olur musunuz 🙏🏻💐