secoz Kızlar 20gün oldu, dikiş yerim içten şiş gibi normal mi başına gelen varmı hemen doktora da gitmek istemiyorum
Fatmaaa22 secoz ben estetik dikiş mi ne diyorlar ondan oldum kesik var sadece şişlik yok 8 buçuk ay oldu ama ilk doğum yaptığım zamanlar vardı biraz
Dorukbebek20 secoz oglum 20 aylık hala şiş kabarık geçmiyor böyle mi kalackalacak bende merak ediyorum gerçekten
Elifcik secoz ben de 1 Aralık’ta Doğum yaptım geçen hafta kontrole gittim dikişin bitiş kısımlarında dokunduğumda şişlik hissediyordum doktor normal o kısımlarda ipler var dedi
Glcnmrvys Benimde öyleydi tek sıkıntı benimkinden kan akıyordu doktorum dikişin üstü derinin altı ödem toplamış dedi kanama durunca şişlik kaldı sizinkilerde büyük ihtimal öyledir kanama olmamıştır sizlerde
Dilara-ku Doktorunuzdan göründünüz mü? Meselabende keloid oluşmuş bu sebeple bu şişlik gitmeyecek doktor 2. Doğumda düzeltilebilir dedi