3 ay 26 gün. Bunun sadece 1 ayı gerçekten güzeldi geriye kalan 2 ay 26 gün her günüm başka azap. Akşam olsun çocuk gece uykusuna geçsin istemiyorum. Hep ağlıyor bacaklar kaskatı gözler Kapalı tabiri caizse gözünün dokuz yerinden yaş geliyor gaz mıdır anlamıyorum kolik miyiz evet ama bu zamana dek geçmiş olması gerekmiyor mu? Aç değil altı temiz kabız değil . Durduramıyorıö kucağımda bile sakinleşemiyor . Gözünü açıyor uykulu zaten sabit bi yere bakıyor dudak büküp yine başlıyor . Ruh halim hiç iyi değil. Ağlamak istiyorum ama ağlayamiyorum kendimi mi
susturayım minicik kuzumu mu? Ne yapayım siz söyleyin artık gerçekten çöktüm